søndag 24. januar 2010
Jeg har vært sløv i det siste med å få lagt inn nye kort. Men jeg er inne i en litt hektisk periode. Eksamen i RLE står for tur. Så det har blitt mest lesing i de siste ukene.Eksamen er rett rundt hjørne.  Men til neste helg skal det bare handle om å  laget kort og jeg gleder meg veldig.
Min stempelvenninne Pia og jeg skal holde kurs.Og det blir en utfordring :) Nå har jeg sittet å lett litt i arkivet mitt og funnet frem noen kort som jeg har laget tidligere. Kanskje vi kan bruke disse modellene.

eller dette


eller

                                                                            eller


1 kommentarer:

Line sa...

Hallo Anne Britt. Så fine kort du lager. Du får da tid til å produsere noe ser jeg. Kikk i bloggen min. Der ligger en award til deg. Håper vi ses snart. :-)